Alles valt op z’n plek

Morgen alweer de laatste dag van mijn Wijze oudercusus. Na het volgen van deze basisdagen kan ik als consulent van de Stichting voor wijze ouders deze cursus gaan verzorgen voor ouders van hoogsensitieve kinderen. Deze kinderen kunnen dan ook aansluitend de Ik ben oké! training gaan volgen.

Tijdens het volgen van deze cursus vallen de verschillende opleidingen die ik de afgelopen jaren heb gevolgd als een puzzel in elkaar in één pakket. Waarbij de ervaringen uit mijn praktijk van de afgelopen tijd ook bijdragen aan het proces van herkenning en erkenning.

Ik heb ontzettend veel zin om hiermee, na het afronden van de cursus, aan de slag te gaan. In het begin zal ik me richten op het basisschool kind van 6 t/m 12 jaar. Later in het jaar ga ik ook de Power puber training volgen wat een aansluiting zal zijn voor kinderen van 13 t/m 21 jaar.

Ik heb echt zin om ermee aan de slag te gaan. Blijf de verdere ontwikkelingen volgen via dit blog.

Over frankakindercoach

Eigenaar van Insight-coaching http://www.insight-coaching.nl
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

