De kracht van de MatriXmethode! Een praktijk verhaal.

Kwam vanmorgen dit berichtje tegen van een collega MatriXcoach:

“Je zult het maar hebben… Vijf jaar lang chronische steken in je nek door Scoliose. Niets aan te doen, er mee leren leven was waar artsen je mee wegstuurden na drie jaar een corset te hebben gedragen. En dan zit je midden in je coaching voor zelfvertrouwen en komt het ter sprake. Zij: “Het steekt continue in mijn nek.” Ik: “Wat steekt daar dan, waar lijkt het op?” Zij: “Het is niet scherp, het is meer als de steel van een pollepel ofzo.” Ik: “Wat zou je met die pollepel willen doen?” Zij: “Als het zou kunnen zou ik hem willen vernietigen.” Ik: “Kan hij in je vulkaan?” Zij: “Misschien wel, ik ga het proberen…” Het lukte. Natuurlijk nog even schoonmaken en iets moois voor terugzetten. En dan… Na vijf jaar continue pijn was het weg… Daar krijg ik dus kippenvel van! Dit zijn de pareltjes die het coachen zo leuk maken!!!!!!! Coaching bij pijn vind ik misschien wel de meest dankbare die ik kan bedenken. En meestal ligt daar niet de hulpvraag, maar is het iets dat toevallig ter sprake komt. Heerlijk om mensen op deze manier gelukkiger te kunnen maken!”

Dit zijn momenten met een gouden randje!!! en laat ook weer zien hoe krachtig de MatriXmethode is !

Over frankakindercoach

Eigenaar van Insight-coaching http://www.insight-coaching.nl
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

