Mooie reactie van ouder

Kreeg deze week dit mooie berichtje van een ouder welke ik graag wil delen:

Omdat ik als moeder wist dat mijn kind echt wel heel intelligent was, maar als ik dan met zijn leerkrachten sprak over zijn niet vorderen met het lezen, brak bij mij de spreekwoordelijke klomp….

Hoe kan dit, hij is zo slim, waarom loopt hij dan zo achter met lezen op zijn leeftijdgenootjes… Onbegrijpelijk.

Ik ben toch eens verder dan zijn school gaan kijken, want ze kunnen me nog meer wijs maken. Er klopt iets niet, dat kon gewoon niet anders….

Via gesprekken met ervaringsdeskundige die mijn kind heel goed kende ben ik bekend gemaakt met de methode ” Ik leer anders”

Ik was zo opgelucht, alles wat ik erover las sprak voor mij boekdelen, zoveel Herkenningspunten…

Zodoende ben ik bij Franka Voorwist van Insight Coaching terecht gekomen…

En jawel al bij de eerste ontmoeting met haar en mijn zoon werd het duidelijk dat we inderdaad te maken hadden met het feit dat mijn zoon (9 jaar) een beelddenkend jongetje is.

Franka gaat heel professioneel te werk en stelt je kind echt op zijn gemak en ook neemt ze alles mee in haar training waar het kind aangeeft moeite mee te hebben, zelfs als dit niet direct met ” ik leer anders” te maken heeft…

Samen met mij is ze ook op gesprek geweest met de leerkrachten van mijn zoon om daar uit te leggen hoe het voor mijn zoon in zijn bolletje werkt.
Dit werd door de leerkracht enorm op prijs gesteld en hebben ons beloofd hem wat meer te ondersteunen in zijn manier van leren….

Hoe dit verder gaat moeten we nog even afwachten, maar ik ben erg positief gesteld en waardeer enorm de inzet van Franka die haar hart op de juiste plek heeft zitten en echt om de kinderen waarmee ze werkt geeft!

Insight coaching, Franka dus is echt een aanrader….

Over frankakindercoach

Eigenaar van Insight-coaching http://www.insight-coaching.nl
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

